Adidas- do 2015. planirano povećanje prometa čak do 50% ožu.03

Oznake

Povezani postovi

Adidas- do 2015. planirano povećanje prometa čak do 50%

Zasigurno ste već svi nekada u životu kupili bar jedan odjevni predmet koji je na sebi imao prišivenu etiketu jednog od najpoznatijih sportskih brendova- Adidas. Prepoznajemo ga po tome što svaki dizajnerski predmet nosi tri paralelne crte, koje su ujedno doprinjele oblikovanju današnjeg logotipa. Puni naziv glasi Adidas Group kojega sastavljaju Reebok– sportska odjeća te golf tvrtka (uključujući Ashworth) i Rockport. Postavili su cilj kojim teže nadmašiti ukupni tržišni porast u narednih pet godina te prestići svoje glavne konkurente- Nike. Tijekom ostvarivanja ciljeva, bit će  usmjereni na vrhunsko modno oblikovanim proizvodima namjenjenim sportskom načinu života, ali i onim za natjecateljske sportove sa svojom Sport Perfomance linijom proizvoda. S druge strane Reebok postaje fitness brand usmjeren i prilagođen rekreativcima.

12 reprezentacija nosilo njihovu opremu

Ac_grp_tee_adidas

Da se njihovi planovi počinju ostvarivati vidljivo je iz statističnih podataka prošle godine koji prikazuju odlične rezultate za posljednji kvartal. Dobit je iznosila 126 miljuna eura, dok se očekivalo tek nešto oko 70,9 miljuna eura. Ukupni prihodi su pak iznosili 2,9 miljardi eura što je 19% posto više nego protekle 2009. godine u istom kvartalu. Važan doprinos Adidasu bilo je i Svjetsko prvenstvo u nogometu 2010. gdje je čak 12 reprezentacija nosilo njihovu opremu, što je više nego od bilokojeg drugog proizvođača. Daljnjim investiranjem u brandove, nitko ne sumlja da će uspjeti dostići amciozne ciljeve i postati vodeći svjetski brend.

David Becham

Veliki doprinos ovom brendu donosi to, što ga reklamiraju svjetski poznate osobe, bilo to, sportaši ili pjevači. Zasigurno najveću pozornost plijeni David Becham koji je vlasnik najskupljeg ugovora u povijesti sporta, i to upravo onog snimljenog za Adidas. Ono što Adidas postavlja na najvišu stepenicu kvalitete i dizajna, je upravo pomno planirana marketinška strategija, prostiranje i širenje po cijelom svijetu, te povijest ovog brenda koja traje već 64. godine.