Oznake

Povezani postovi

Besplatni seminar za AdWords marketing – isplati se?

 

Svi mi jako dobro znamo, da danas ništa nije besplatno – ali kako je onda sa tim seminarima, koje organiziraju različite tvrtke, koje vam žele predstaviti AdWords marketing? Sve skupa je dosta jednostavno i objasnit ćemo vam. Za početak je potrebno malo pratiti internet, kako bi opšte došli do informacija, da netko takav seminar organizira. Kad jednom to saznate, budite što brži, jer kad ljudi danas vide, da je nešto besplatno, odmah se prijave, a uz to niti ne razmisle, dali će na takav seminar moči ići ili ne – ali ipak, mjesta za nešto takvo, će se vjerojatno brzo zauzeti. Znači, ako vas to zanima, osigurajte si svoju stolicu što brže.

Što očekivati od takvog seminara? Najviše puta možete očekivati, da će vam tamo kakav stručnjak, koji se kod tvrtke, koja to organizirati, pokazati neke osnovne stvari, tek toliko, da vam pokažu, kako radi AdWords marketing i kako na primjer kreirati vaš račun, da bi sve to mogli opšte voditi i raditi sami za sebe. Odmah nakon toga će vam pojasniti, koliko slova ide u naslove, kako napisati zanimljiv tekst i što sve u njega uključiti. Ali ipak, to su sve stvari, koje možete sami potražiti na internetu, jer o njima danas pišu praktično svi, koji se bave sa takvim oglašavanjem i žele, da ih pronađete!

Ako ste mislili, da ćete uz ove osnove dobiti još puno više, najviše puta se to neće dogoditi – ipak je to besplatni seminar. Ali nakon toga dolaze dvije opcije – ili ćete na kraju seminara dobiti u ruke neki list, na kojem se možete prijaviti na sljedeći seminar, za kojeg ćete morati platiti ili pak ćete dobiti u ruke neku reklamu, gdje možete doći u kontakt sa ovom tvrtkom, koja taj marketing izvodi – oni će sa velikim zadovoljstvom raditi te stvari za vas, kad ćete vi saznati, da niste baš ekspert za te stvari i da vam ne ide najbolje od ruka! Da, tako je to – dobivate malo, a za nešto više ćete na kraju krajeva ipak morati nekoliko platiti.