Oznake

Povezani postovi

Kako zapravo djeluje Google oglašavanje?

 

Ako se želite baviti sa nekim stvarima u životu, onda ih morate što bolje upoznati – baš tako je i u digitalnom svijetu. Ako imate svoju internet stranicu, na početku ste se morali upoznati sa time, kako ona radi, kako na nju dodati novi sadržaj i kako bilo što na njoj promijeniti. Kad ste jednom sve to naučili, poželjeli ste još više posjetitelja na njoj – ali tu ste došli do pitanja, kako to postići. Jedan od načina je, da vašu stranicu što bolje optimizirate za različite tražilice, a drugi način je sigurno oglašavanje. Želite li oglašavati sa bannerima, onda ne trebate nekog većeg znanja – zakupite ga, platite i postavite oglas.

Ali nije to jedini način oglašavanja, kojeg van danas nudi digitalni svijet – jedan od boljih, kojeg možete odabrati je sigurno Google oglašavanje. Poznate ga, znate kako on radi? To je način oglašavanja, gdje može to raditi praktički svatko – za početak trebate svoj račun, a kad to imate sređeno, možete već početi sa oglašavanjem. Upišete naslove, tekst i ostale sitnice, koje se od vas zahtijevaju, a nakon toga vaš oglas ide u prikazivanje. Koliko ćete za sve to platiti? Toliko, koliko ima konkurencije za neku određenu ključnu riječ – znači, veća što je konkurencija, veća je potražnja za tom riječju i veća će biti cijena – jednostavno i zanimljivo!

Znači, takva je cijena, ali sada samo još trebate ljude, koji će tražiti vašu ključnu riječ i koji će onda kliknuti na nju – ako nitko ne klikne na nju, neće vas sve skupa ništa stajati. Znači, sve skupa dosta zanimljivo – za kraj samo još to – ako nemate sami dovoljno znanja, da bi kvalitetno odradili sve te stvari, radije ih ne radite, jer ćete bez veze trošiti novac, a od svega skupa nećete imati baš puno koristi ili ćete je imati jako malo – pa razmislite onda, ako vam se isplati takvo igranje sa Google oglašavanjem!