Koristan rekvizit za muškarce i žene sij26

Oznake

Povezani postovi

Koristan rekvizit za muškarce i žene

Pilates lopta ili stabilizacijska lopta koju još poznajemo pod nazivima švicarska lopta ili gimnastička lopta, vrlo je koristan sportski rekvizit za izvođenje brojnih vježbi u teretani, gimnastičkoj dvorani ili kod kuće. Pilates lopta vam može uvelike pomaći u ubrzavanju vaše tjelesne preobrazbe i bržem postizanju željenih ishoda jer ona zbog svoje nestabilne površine prisiljava korisnika da tijekom izvođenja vježbi ima veću koncentraciju i kontrolu nad svojim tijelom i pokretima.

Istraživanja su pokazala kako se uz pomoć pilates lopte puno brže napreduje u sportskim ciljevima te se ojačavaju mišići trupa i leđa. A upravo to utječe na smanjivanje bolova u tim dijelovima tijela. Provjerite ponudu.

Pilates lopta

Prijedlozi vježbi na pilates lopti

Puno je vježbi koje se mogu izvoditi na pilates lopti, a ovo su neke od njih:

  • vježbe za trbuh s pilates loptom – najčešće vježbe u kojima se koristi pilates lopta jer ona prisiljava korisnika na aktiviranje dubokih mišića trupa što je važno u izbjegavanju potencijalnih ozljeda. Također, ove vježbe pomažu u jačanju trbušnih mišića tzv. six packa.
  • vježbe za leđa s pilates loptom – ove vježbe su vrlo zanemarene zbog činjenice kako pilates lopta tijekom izvođenja vježbi za druge dijelove tijela ne opterećuje leđa, no ona može biti izvrsna i za njih (vježbe poput ekstenzije trupa na pilates lopti). Naime, ojačavanje leđnih mišića vrlo je bitno za cjelokupnu posturu tijela te ih nikako ne treba zaboraviti.
  • vježbe za noge i stražnjicu na pilates lopti – ove vježbe pomažu u osnaživanju i oblikovanju mišića noge poput stražnjih mišića bedara te mišića stražnjice koji su kod većine slabije razvijeni.
  • vježbe za prsni koš i ramena s pilates loptom – ove vježbe imaju iznimno velik potencijala za razvoj mišića ramena jer pilates lopta omogućava razne nagibe za izvođenje vježbi te je na njoj puno lakše napredovati i postepeno prelaziti s lakših na teže vježbe. Prijedlog takvih vježbi bi bila vježba potiska na lopti koja doprinosi jačanju mišića obiju mišićnih skupina- prsnog koša i ramena, kao i izdržljivost mišića ruku.