Najprihvatljiviji i najpopularniji način kupovine velj01

Oznake

Povezani postovi

Najprihvatljiviji i najpopularniji način kupovine

Kupovina sportske odjeće i obuće u online trgovinama postala je jedan od najpopularnijih vidova kupovine na internetu za sve vrste korisnika. Više nije važno bavite li se profesionalno nekih sportom, idete li u teretanu ili vježbate kod kuće, radite li tjelovježbu na otvorenom ili ne, kupovina u online trgovinama postala je sve češća pojava kod svih vrsta korisnika. A to je zato jer svaki od njih za svoje sportske aktivnosti treba neki dio sportske opreme (tenisice, trenirke, tajice, prostirke, girije, utezi, trake, proteinski napici i slično).

Jednim klikom do širokog asortimana

Još jedna od karakteristika online trgovina je ta što online trgovine koje su specijalizirane za sportsku odjeću i obuću svojim korisnicima u njima mogu ponuditi puno veći asortiman nego u svojim klasičnim, fizičkim poslovnicama. Također, vrlo često online trgovine imaju nešto niže cijene proizvoda nego u fizičkim trgovinama, zbog čega ovaj način kupovine privlači još veći broj ljudi koji žele kupiti kvalitetu sportsku opremu, odjeću ili obuću poznatih sportskih marki, a proći što jeftinije. U tom slučaju ni nemogućnost isprobavanja artikla ni čekanje dostave nekoliko dana korisnicima ne predstavlja problem.

Najprihvatljiviji i najpopularniji način kupovine

Karakteristike najpopularnijih online trgovina

Da bi neka online trgovina bila popularna kod korisnika kao https://www.hervis.hr/store/, od nje se traži da ispunjava iduće uvjete:
• da nudi raznovrsne proizvode
• da posjeduje proizvode koji korisniku, odnosno kupcu omogućavaju da poboljša svoje zdravlje, izgled, vitalizira svoju energiju
• da ima proizvode vrhunske kvalitete
• da ima prihvatljive cijene
• da ima jednostavne uvjete pružanja usluge
• da ima dobru reputaciju među sportašima
• da ima brzu dostavu
• da redovito svojim korisnicima, posebno onim najvjernijim, nudi pogodnosti poput popusta i akcija
• da kupcima daje mogućnost besplatnog povrata i zamjene artikala
• da kupcima omogućava plaćanje artikala pouzećem
• da ispod svakog proizvoda postoji tablica veličina kako bi kupac bio siguran koju veličinu treba odabrati (u slučaju sportske odjeće i obuće)