Oznake

Povezani postovi

Neka vam Google certified partner provjeri vaše brojke

Za početak jedno pitanje, koje je jako važno za sve one, koji imaju vlastite web stranice – kada ste posljednji put provjerili analitiku vaše stranice? I sada dolazi ono još važnije – ako ste je provjerili, što ste uradili sa rezultatima, koje ste tamo vidjeli? Kad se pita ljude, vlasnike web stranica, dali provjeravaju analitiku svoje stranice, velika većina kaže, da analitiku gledaju, ali ih zanimaju samo brojke, koliko ljudi je bilo na određeni dan na njihovoj stranici. Ali što vam može pokazati ovaj podatak? Praktički ništa – sa njime možda dobivate vlastito zadovoljstvo, ali neke promjene na bolje sa njime nisu moguće. Potrebno vam je puno više, da bi postali bolji.

Ako želite biti bolji, znači, da trebate više informacija, a to vam znači, da ćete morati malo jače raskopati vaš Google Analytics! Dali ste ikad provjerili, kakav imate „bounce rate“ na stranici? Dali ste ikad provjerili, na kojim stranicama imate najveći „bounce rate“? Dali znate, da možete sa jako malenim promjenama na vašoj stranici sve to popraviti i pomaknuti stvari na bolje? Ako ste sada sami sebi rekli, da nemate pojma, onda vam treba pomoć, a ponuditi vam je može netko, tko je Google certified partner. Sada vam nije jasno tko je to? To su ljudi, to je agencija, koja je od Googla dobila certifikat, da točno zna što radi, znači, da su oni, koji vam mogu pomoći.

Kako će vam oni pomoći? Za početak ćete im morati omogućiti dostup do vaše stranice i do vaše analitike. Kad će jednom to imati, provjerit će što se kod vas događa – od kuda ljudi dolaze, gdje odlaze, kako dugo ostaju i puno toga drugoga. Kad će jednom skupiti sve te podatke, predložit će vam ih, a uz njih i ideje te savjete, što uraditi, da bi se sve te brojke promijenile i krenule na bolje. Naravno, sve to se neće dogoditi kroz noć, ali ipak – ako ćete stranicu srediti tako, kako mora biti, možete na njoj očekivati više ljudi, a i više prodaje, ako se sa njom bavite! Sve to rade oni, koji su Google certified partner – pa sada vi razmislite, dali ih trebate i želite ili ne?

Više