Oznake

Povezani postovi

Nike HR savjetuje početnicima

Nike HR preporučuje postepeno do cilja 

Kada vam se stvarno ne vježba i ne da vam se ni pomaknuti, pokušajte započeti sa malim koracima. Odlučite se samo obući odjeću za trening ili je možda samo izvadite iz ormara. Čuje se malo, ali nakon toga se možete početi uvjeravati za sljedeći korak. To je pet minuta lagane vježbe. Preporuka Nike HR je: „Nemojte razmišljati o sljedećim koracima!“ Nakon toga vježbajte još pet minuta i tako dalje. 

 

Izađite, vježbajte vani

Kada vježbate na otvorenom, uvijek budite spremni na vrućinu ili hladnoću. Ako je vani vruće, Nike HR preporučuje da se obučete nešto lagano i svijetlih boja. Odjeća neka bude prozračna. Nosite kapu, sunčane naočale i nemojte zaboraviti na kremu za zaštitu od sunca. Pijte puno vode. Zimi se obucite slojevito, kako biste mogli skidati sa sebe sloj po sloj kada vam bude prevruće. Budite oprezni na skliskim površinama i vježbajte polako. Postepeno produžujte trening, da se vaše tijelo polako navikne na uvjete.

 

Redovito mijenjajte tenisice

Većina tenisica izdrži oko 700 kilometara uporabe. Iako je udobnost nakon toga još uvijek na zadovoljavajućoj razini, Nike HR preporučuje, da ih ipak zamijenite. Nakon 700 kilometara tenisice više ne ublažavaju doskok odnosno gube sposobnost upijanja udarca noge u tlo. Prije nego što ih bacite, dobro pregledajte potplat. Provjerite gdje je istrošen i tako ustanovite na koji način trčite i gdje vam je potrebno više potpore na potplatu. Tako ćete lakše odabrati nove tenisice.