Oznake

Povezani postovi

O čemu sve morate razmišljati, kad se radi optimizacija web stranica?

 

Mnogo ima ljudi, koji imaju web stranicu – jednog dana su je postavili i od tada do danas ona stoji tamo negdje, bez da bi itko bilo što na njoj promijenio, bilo što novo na nju zapisao. To svakako nije dobro! Ali mnogi od tih ljudi, će prije ili kasnije na internetu naletjeti na ono, što je svima potrebno, na optimizaciju web stranica. U tom trenutku će se pitati, što je to, dali to i meni treba i na kraju krajeva, kako da to i ja uradim? Odgovori su jednostavni – to je proces, sa kojim će se vaša stranica uvrštavati više u Google i ostalim tražilicama, a da bi to postigli, potrebno vam je znanje i nekoliko osnova, kojih se morate držati.

Znači, ako ste i vi došli do zaključka, da je optimizacija web stranica posao, sa kojim se morate početi baviti, onda krenite redom. Najprije se morate pitati, što je ono, što Google i ostali traže – ako ćete to postići, bit ćete visoko u tražilicama. Za početak je to sigurno svjež sadržaj, kojeg morate dodavati na stranicu. Taj sadržaj mora biti unikatan i naravno kvalitetan – nikako ne zaboravite na slike, video snimke i ostale slične stvari, koje mogu animirati posjetitelje vaše stranice. Odmah nakon toga su tu tehnikalije – brzina vaše stranice, URL naslovi, čisti HTML kod i puno toga drugoga – naravno i to je jako bitno za Google tražilicu!

Kad jednom sredite sve te stvari, onda dolaze na red ključne riječi. To su riječi, koje su bitne za vas, za vašu stranicu – znači, ako prodajete dječja kolica, onda svakako nije dobro, da na stranici pišete sadržaj, koji govori o automobilima, pasjoj hrani i sličnome. Vaš sadržaj mora biti o tome, što prodajete i što želite pokazati ljudima. Ako ćete o tome pisati i ako ćete upotrebljavati prave ključne riječi, onda će vas pronaći i pravi ljudi, oni koje tražite i kojima bi na kraju krajeva mogli i nešto prodati. A baš to je vjerojatno ono, zbog čega vaša stranica postoji.