Optimizacija web stranica za tražilice kroz sadržaj na stranici srp.28

Oznake

Povezani postovi

Optimizacija web stranica za tražilice kroz sadržaj na stranici

Svi oni, koji za svoju tvrtku imaju kakvu web stranicu, vjerojatno su se već sreli sa nekom, tko ih je pitao, tko vam radi optimizaciju web stranice za tražilice? Velika većina ljudi, koji dobiju takvo pitanje, nema pojma o čemu se radi, a nađu se i takvi, koji znaju, zašto ide. Svi oni, koji još za sve te stvari nisu čuli, moraju se tome posvetiti što prije, jer je to jedan od glavnih faktora, kako bih stranica u Google tražilici bila vidljiva, kako bih je ljudi što lakše pronašli i iz tražilice došli na vašu web stranicu.

Sve to skupa je jedan veliki komplet – najprije je potrebno web stranicu tehnički pravilno posložiti, nakon toga je jako bitno, da takva stranica ima i neke vanjske linkove, koji pokazuju na nju, a na kraju dolazi još ono, što je u posljednje vrijeme postalo jako bitno – kvalitetan i pravilan sadržaj na web stranici. Sada ste sigurno pomislili na to, da vaša stranica već ima nekoliko slika i nešto malo teksta – ali naravno, za Google i najbolje pozicije to nije dovoljno. Za početak vam preporučujemo, da napravite analizu ključnih riječi, jer jedino tako ćete pronaći one riječi, koje su za vas zanimljive, koje nemaju puno konkurencije i koje će vam donijeti puno posjetitelja – kad jednom to znate, onda morate početi raditi na sadržaju!

Optimizacija web stranica za tražilice kroz sadržaj, po jednoj strani je jako jednostavna, a po drugoj ćete za nju trebati puno znanja – od toga, kakvi naslovi vašeg sadržaja su zanimljivi, koje ključne riječi staviti u njih, koje u sam sadržaj, znači u tekst, pa naravno, koliko slika, videa i drugih stvari staviti na stranicu, te mnogo toga drugoga – sve to je sadržaj, koji mora biti kvalitetan, zanimljiv i kojeg će ljudi voljeti čitati, jer jedino tako će dugo ostati na vašoj stranici, pretraživati će je i sve to će dati Googlu znak, da je vaša stranica dobra i uvrstiti će je na prva mjesta tražilice – a to si danas praktički svi žele, jeli tako?

Više o tom