Pravi utezi ključ su jakih mišića svi15

Oznake

Povezani postovi

Pravi utezi ključ su jakih mišića

Želite li dobiti masu mišića, onda je treniranje utezima najbolji odabir za vas. Ipak, znati koje utege kupiti može biti problem, jer nešto što odgovara jednima neće odgovarati drugima. Odabir utega najviše ovisi o vašoj spremi i ciljevima koje želite postići, ali i tome koliko često i naporno trenirate te koja je vaša visina, težina, spol i građa.

Za početnike

Ako niste sigurni od kojih utega krenuti, započnite treninge s vlastitom tjelesnom težinom. Utezi su ipak određeno ulaganje, pa je veoma važno da kupujete one utege s kojima možete vježbati. Ako ste potpuni početnik, velike su šanse da ćete krivo odmjeriti težinu utega ili pak sposobnosti vlastitog tijela, što stvara savršene uvjete za ozljede. Stoga krenite vježbati s težinom vlastitog tijela, a kada savladate vježbe na taj način lako ćete u trening inkorporirati razne vrste utega!

Dobar odabir je pola poslautezi

Postoje razne vrste utega, a i isti utezi različitih težina mogu vam koristiti za različite ciljeve, stoga birajte pomno i pametno. Želite li samo ojačati mišiće, radite manji broj ponavljanja s težim utezima. Ako vam je cilj povećanje volumena mišića, radite na tome da s određenom težinom utega odradite do 15 ponavljanja. Ako pak želite izdržljivost, birajte lakše utege s kojima možete napraviti preko 15 ponavljanja. Ipak, imajte na umu da ako ne možete završiti vježbu, trenirate s preteškim utezima, a ako ju pak odradite bez napora, radite s utezima koji su prelagani.

Sigurno i polako

Na kraju, svaki put kada se odlučite priječi na veću težinu utega učinite to polako. Velike promjene u težini utega s kojima vježbate povećat će šansu da se tijekom vježbanja ozlijedite. Ozljede kosti i mišića u najmanju ruku mogu uzrokovati duže pauze od vježbanja, no u najgorim slučajevima mogu imati i trajne posljedice. Stoga utege birajte pametno i slušajte svoje tijelo, jer je ono najbolji pokazatelj.

Za više ponude posjetite našu stranicu hervis.hr.