Oznake

Povezani postovi

Što je bolje – optimizacija web stranica ili oglašavanje sa bannerima?

 

Svakog dana na internetu možete vidjeti na stotine ili tisuće novih web stranica. Neke od njih nešto prodaju, na drugima možete svake toliko pročitati kakvu novost, ali ipak – jer su ove stranice potpuno nove, imaju jedan dosta veliki problem – ako čete ih tražiti preko tražilice Google, jako teško ćete naći nešto iz njih. Sve to se događa, jer stranica još nema kvalitetu ili nije dobro optimizirana ili iz nekog sasvim trećeg razloga. A kako sve to riješiti? Naravno, svi žele, da bi imali posjetitelje na svojoj stranici, ali kako doći do njih? Evo vam rješenja.

Ako ste i vi jedan od onih, koji žele rezultat preko noći, a u džepu imaju višak novca, onda će sve skupa biti dosta jednostavno – zakupite neko oglašavanje, možda na Facebooku, možda sa AdWordsima ili možda odaberite koju web stranicu i na nju postavite svoj banner sa reklamom za vas! Ali uvijek ima i druga mogućnost – ta druga će trajati nekoliko više vremena, ali će sigurno biti jeftinija. Za nju nećete plaćati svakog mjeseca, nego samo po projektima – to je optimizacija web stranica.

Što zapravo to znači i što nam to donaša? To znači, da ćete vašu stranicu napraviti točno takvu, da će se svidjeti Googlu – srediti glavne naslove, HTML kod, optimizirati slike, napraviti pravilne URL naslove i puno toga drugoga – sve to je optimizacija web stranica. A što vam to donosi? Bolje uvrštavanje u Googlu, više posjetitelja na stranici i možda puno više prodaje! Kad jednom dođete do toga, više nećete trebati toliko oglašavati sa bannerima, jer će ljudi sami dolaziti na vašu stranicu iz tražilica, a sve to potpuno besplatno! A na kraju vi sada odaberite, što i kako želite i kako ćete stvari napraviti.