Oznake

Povezani postovi

Što sve uključuje web analitika i što od nje saznati?

Kad netko spomene Internet, svi najprije pomisle samo na bezbroj stranica, koje se tamo nalaze. Na nekim od njih možete svakog dana čitati novosti, na drugima možete nešto kupovati, a na ostalima imate još mnogo drugih stvari, koje vas mogu zabavljati i kratiti vam vrijeme. A sada dolazi pitanje – znate li možda, što sve rade ljudi, koji imaju u vlasti ove stranice, da bi bili još bolji, da bi vam ponudili točno ono što vi želite vidjeti i čitati? Odgovor je jednostavan – prate vas, što radite, kad ste kod njih, kako se ponašate i što čitate! A da bi sve to mogli raditi, potrebna im je web analitika!

Kad govorimo o njoj, onda je potrebno znati, da je jedan od najboljih alata za sve to sigurno Google Analytics! Sa njime se može točno vidjeti, od kuda ljudi dolaze, što kod vas gledaju, kako dugo se kod vas zadržavaju i zbog čega odlaze. Kad jednom imate sve te podatke, možete prilagođavati vašu stranicu tome, da što više odgovarate posjetiteljima i tako im napravite još bolje uvjete kod vas. Ali ipak, nije bitno samo to, što dobivate od Googlove web analitike, tu su i mnoge druge stvari, kao što je na primjer vaše oglašavanje, kojeg plaćate – pratite rezultate i tamo? Ako ih ne, znajte, da vam je to obavezno, jer ćete tako uštedjeti novac i za njega dobiti još više!

Znači, dali se sa vašim oglasima možda nalazite na Facebooku? Ili možda radite neke AdWords kampanje? Ako radite bilo što od toga, obavezno vam je, da gledate brojke, što se sa vašim oglasima događa. Ako sa njima nešto nije uredu, ugasite ih, popravite ih, napravite ih bolje i tek onda pustite nazad u digitalni svijet. Na takav način dobit ćete još više ljudi i korist, koju želite od njih – oni će biti još više vremena kod vas, oni će još više kupovati i raditi sve drugo, što vam je zanimljivo. Da, takav je današnji svijet analitike i digitalizacije – prilagodite se mu!