Tenis: savjeti za starije ruj.08

Oznake

Povezani postovi

Tenis: savjeti za starije

Tenis iza pedesete godine

Starenje je nešto što svi moramo proći. Istina je, da nakon 25. godine svako desetljeće naša se masa mišića smanji za oko deset posto, no, dobra je vijest, da se vježbanjem može taj proces usporiti. Za tenis trebaju nam jake noge i gornji dio trupa. Studije su pokazale, da čak i 90 godišnjaci mogu izgraditi mišiće ako pravilno treniraju i jedu. Ključ je u tome, da pojedinac mora trenirati sve više, da bi postizao iste rezultate. Pošto je starenje kontinuiran proces, rad postaje sve teži. No ako ne mislite igrati profesionalni tenis, ne pretjerujte vježbanjem.

Tenis iza pedesete godine

Tenis iza pedesete godine

Oporavak nakon igranja

Kod starijih ljudi taj je dio jako bitan. Kako starimo tijelo nam se više ne oporavlja kao nekada, stoga prehrana postane izuzetno važna. Također se preporučuje, da prije nego pođete igrati tenis popijete dosta tekućine. Poslije treninga možete si priuštiti masažu ili neki drugi oblik relaksacije. Možda saunu ili bazen. Ako ste dosta agresivan igrač, često vam se desi, da u žaru borbe pretjerate i svoje tijelo privedete do maksimuma.  Zaboravite da ste stariji i igrate kao nekada. Vodite brigu o svome zdravlju, prilagodite se svome tijelu.

Jako tijelo vas sluša

Andre Agassi, poznati tenisač, jednom je rekao: „Kada igrate tenis, jako tijelo vas sluša, a slabo naređuje. Ako ste jaki, onda je tijelo vaš instrument i možete prijeći preko svih prepreka, bez obzira na to koliko imate godina.