Trčanje i greške koje činimo ljeti ruj08

Oznake

Povezani postovi

Trčanje i greške koje činimo ljeti

Pobrinimo se da trčanje bude sigurno

U ljetnim vrućinama, prva i najčešća greška je da sami sebi ne dopustimo da se tijelo prilagodi na više temperature. Liječnici, specijalisti za toplotne udare kažu da se ljudsko tijelo na vrućinu prilagođava od 10 do 15 dana. Trčanje je dobar način da ostajemo u kondiciji ali moramo biti sigurni, da njime ne pogoršavamo naše zdravstveno stanje. Tijekom dva tjedna prilagođavanja na vrućinu osjetit ćete promjene kod znojenja i bila vašeg srca.

Trčanje istim intenzitetom kao u hladnijim temperaturama

Na rezultate vašeg trčanja u vrućim ljetnim danima utječe prije svega sposobnost tijela da se hladi. Akumulacija topline vas usporava i podiže temperaturu tijela, a to znači lošije rezultate. Prije se umorite i gubite više tekućine koja vam treba za trčanje. Greška koju ljudi čine je da trče istom brzinom kao i u hladnijim danima. Sposobnost na visokim temperaturama pada, pa je stoga treba trčanje prilagoditi trenutačnim prilikama. U suprotnom riskiramo naše zdravlje.

Trčanje

Trčanje

Kriva odjeća česta je pojava kod trkača

Pamučna odjeća je osnova za ljetnu garderobu, no kada se radi o trčanju, nije najbolji izbor. Stručnjaci preporučuju da za trčanje obučete sintetiku koja odvodi vlagu od kože prema van i tako ubrzava ishlapljivanje znoja. Pamučne majice ostavite kod kuće, pošto imaju tendenciju da upijaju znoj do neke granice, a iza toga djeluju kao vodonepropusna membrana.