Trčanje ljeti – čuvajte se vrućine ruj07

Oznake

Povezani postovi

Trčanje ljeti – čuvajte se vrućine

Trčanje ljeti je ugodno ali i opasno

U ljetno doba temperature znaju porasti visoko iznad 30 stupnjeva Celzija pa nije suviše biti oprezan kad planirate tjelesnu vježbu. Trčanje se najčešće odvija na otvorenom, gdje je najveći problem ljeti bliješteća snaga sunca. Najveću vrućinu možete izbjeći tako, da krenete na trčanje rano ujutro ili kasnije navečer. Kada ste izbjegli sunce još uvijek morate paziti na visoke temperature, pošto one katkada ostaju visoke i preko noći. Kao i uvijek budite konzervativni i zaustavite se kod prvog znaka da nešto nije u redu. Radije hodajte ostatak puta nego da ugrozite vaše zdravlje.

Trčanje ljeti je ugodno ali i opasno

Trčanje ljeti je ugodno ali i opasno

Loša i dobra vijest za trčanje u toplom vremenu

Loša vijest je da ćete se u toplom odnosno vrućem vremenu osjećati gore i trčati sporije. Još gora vijest je da ako pretjerate vježbom na vruć dan, to može dovesti do toplinskog udara ili nekih drugih zdravstvenih problema. No, tu je i dobra vijest. Čovjek se može prilagoditi visokim temperaturama s postepenom vježbom na vrućini. Naravno još se uvijek preporučuje trčanje ujutro ili navečer, a odjeća neka bude lagana i prozračna.

 

Nemojte nositi šešir ili kapu

Ma da na prvi pogled izgleda logično, da će nas kapa ili šešir zaštititi pred suncem, to i nije baš najbolja ideja. Pokrivanje glave može uzrokovati brže unutarnje nakupljanje topline što vodi u toplinski udar. Za trčanje odaberite put sa što više sjena i vegetacije. Bit će vam ugodnije.