Trčanje nakon zimskog spavanja velj28

Oznake

Povezani postovi

Trčanje nakon zimskog spavanja

Kad godina dođe do kraja i vani zahladi ili možda čak padne prvi snijeg, ljudi u velikoj većini pospreme svoje tenisice za trčanje i počnu sa svojim zimskim odmorom ili sa drugim riječima zimskim spavanjem. Taj odmor traje u velikoj većini do prvog mjeseca u godini, kada se oni najbolji već počnu spremati za novu sezonu, a oni drugi kojima je trčanje samo hobi, malo još počekaju, da se vani temperature malo dignu, da snijeg ode iz terena i da se može nekoliko lakše trenirati i spremati se za neke veće ili manje utrke u kojima će se opet obarati rekordi i tražiti što bolji rezultati.

Ako ste počeli trčati već u prvom mjesecu nove godine, onda vam savjetujemo, da to radite polako, jer je godina još duga, odraditi ćete još mnoge treninge i mnoge utrke, pa tako će još biti puno vremena za napredak i za razvijanje vaše forme. Baš zbog toga mnogi trkači počinju trčati vrlo polako, a njihove dužine su nekoliko duže, kako bih se njihovo tijelo što bolje spremilo za one intenzivnije treninge, koji će dolaziti u slijedećim mjesecima, kad će vani biti toplije i kad će se treninzi moći raditi puno intenzivnije. U to vrijeme, kad se spremate na novu sezonu vrlo je bitno, da sve radite nekoliko nižim intenzitetom, te da pazite, kako se ne bih ozlijedili.

Nova godina i novi rezultati, ali kad pomislite, što ste sve pojeli u vašoj pauzi, onda ćete vrlo brzo i primijetiti, da ste na svoje tijelo dobili koji suvišan kilogram. Ne brinite, trčanje je sport, koji će vam pomoči, da se u vrlo kratkom vremenu vratite u staru formu i na stare kilograme, sve što morate je, kvalitetno trenirati i opet paziti na vašu prehranu kako jedete. Kad sve to posložite, trčanje će vam opet postati užitak, puno lakše ćete se kretati, a vaši rezultati će iz dana u dan biti bolji, brži i na utrkama ćete postizati uvijek bolja mjesta, kojih do sada još nikad niste.

Više informacija ovdje